mekston
Dołączył/a: wrzesień 2012
41 obserwujących
23 obserwowanych
Czy zamierzasz śledzić dokładnie występy Lewandowskiego w Chicago Fire?
Komunikat
Polecający
Ładowanie...
Historia komentarza
Ładowanie...
1
A za chwile bedzie monza popatrzec na Atleti - moze remis dzisiaj?
0
Perdo dzisiaj cisnie - a raz jeszcze trafil ze spalonego
0
rozumiem, ze odpuszczasz pizee ;)?
0
zalezy z czego?
Ja nie smieje sie z jego bramek i swietnego wykanczania akcji - tylko z symulek, machania lapami, swietnych wywiadów, ogromnej radosci po bramkach innych kolegów
Nawet jak dzisiaj strzeli 6 bramek to niczego nie zmieni w kwestii CR jako pilkarza. I zaklada tu niewiele zmieni, bo jak CR odwali cos kolejnego, to naturalnym bedzie miec z niego polewke, a jezeli sie uspokoi i zmieni sie to nie bedzie sie z czego smiac, a jedynie chwalic / krytykowac jego gre.
0
ale bedzie dostepny na mecze z Realem?
1
zwlaszcza niektore sa takie z czapy - jak np to kolegi powyzej / badz tez np. o godzinie 22 pytanie "czy tylko ja nie moge spac?"
Lub gdy graja dwie niepowiazane druzyny z Barcelona - "czy tylko ja jestem za druzyna X"
Faktycznie takie komentarze nastawione na odpowiedz - "nie tylko Ty - ja tez"
1
zgadzam sie zToba, ze jest to potowrnie irytujace, jak sie pojawia posty, ze ten komentarz juz byl i itp itd, ale faktycznie kolega BarcaInfo pare dni temu robil to samo.
1
No Kolego - pare dni temu o tym rozmawialismy i minal tydzien, a komus pamiec szwankuje. Sorry, ale wlasnie pokazujesz mentalnosc Kalego.
Zeby nie bylo ja uwazam, że kolega Razorek niepotrzebnie sie Ciebie czepia i w tym aspekcie Ciebie bronie, ale skoro Ty sam uwazasz, zeby nie powtarzac informacji, a dodanie niepowolanych to tylko analogia wynikajaca z podania powolanych, wiec to nie jest nowa informacja - to powinienes podkulic uszy i tyle a nie nie potrzebnie sie awanturowac. niestety ale jest czysta hipokryzja.
4
Nawet jak Real wygral to wciaz bedzie daleki od mistrzostwa - Real bedzie mial 7 pkt straty, w tym gorszy bezposredni bilans spotkan (nie sadze, ze wygraja wiecej niz 4-0).
Po tym meczu zostanie 7 kolejek, a Barca musialaby wowczas przegrac min. 2 razy i zremisowac raz lub 4 razy zremisowac - co dodajac do tego, ze z tych trudniejszych spotkan zostal nam Sociedad na Anoeta i powiedzmy Valencia u siebie, to okreslenie "spore szanse" jest wielkim naduzyciem :)
Do tego to tylkow przypadku zalozenia ze Real zgarnie komplet punktow do konca, co jest o tyle malo prawdopodobne ze nikt w historii w ostatnich 10 kolejkach LA Liga nie zgromadzil 30 pkt.
0
Jak zaprzepascil - wsytarczy ze wygraja z KHimki u siebie i wlasciwie maja pewny awans.
Tylko w rpzypadku gdyby przegrali z Khimki i bodajze Zalgiris wygralby z Barcelona, Olympiakos wygralby z CSKA i jeszcze jakis warunek musialby by byc spelniony, zeby Real nie awansowal.
0
Tymczasem Warriors oddalili sie nieco od pobicia rekordu Chicago Bulls, ale wciaz szansa jest spora.
Na ten moment maja bilans 68-8 - czyli rozegrali 76 spotkan. Do konca zostalo 6 gier.
Zeby pobic niesamowity rekord Chicago musza miec nie gorszy bilans niz 5-1.
O tyle maja teraz trudne zadanie, ze przed nimi jeszcze 2x mecze z San Antonion, 2x mecze z Memphis.
0
Real w ostatnich 1/4 LM
2010 - mieliby Bordeux, ale odpadli ze slabym / srednim Lyonem w 1/8
2011 - Tottenham
2012 - Apoel
2013 - Galatasaray
2014 - kontuzjowana Borussia - na ktora wowczas kazdy chcial trafic
2015 - Atletico
2016 - Wolfsburg - 8 druzyna Bundesligi ( kazdy inny rywal to top swojej ligi)
Przez 6 lub 7 lat trafili na jednego trudnego rywala w 1/4 - a bylo nim Atletico. Rywale Realu to troche tak jakby oni grali w LE, a nie LM.
Nasi rywale
2009 - Bayern
2010 - Arsenal
2011 - Szachtar
2012 - Milan
2013 - PSG
2014 - Atletico
2015 - PSG
2016 - Atletico
W ciagu 8 lat trafilismy w 1/4 na stosunkowo latwego rywala - czyli Szachtar - choc i tak wowczas ta druzyna byla lepsza niz Szachtar pare lat pozniej - nie mniej jednak to i tak byl rywala ktorego na tym etapie rywalizacji mozna okreslic mianem tzw "ogorka"
0
Wolfsburg widze, ze przyszykowal doskonałą forme na 1/4 LM - nie wiem czy to nie bedzie latwiejszy dwumecz dla Realu niz ten pare lat temu z Apoelem.
0
alez ten Wolfsburg mocny - czuje, ze Real rozstrzygnie sprawie awansu juz w pierwszym spotkaniu
1
Espanyol juz wlasciwie bezieczny - 12 miejsce i 35 pkt - 5 zapewne zdobeda w 8 kolejkach, a 40 pkt utrzymanie raczej da.
Moze w nastpneym sezonie - wszystko po kolei
8
co w tym takiego smiesznego?
0
2-0 dla Rayo bardzo fajnie - Getafe blizej spadku
0
mimo wszystko tak jak zwykle mecze z Realem faktycznie sa o tzw 6 pkt, to tym razem tak nie bedzie - glownie ze wzgledu na przewage jaka mamy nad nimi i nawet porazka nie sprawi, ze Real wygra z nami lige.
Wziąłbym niską porazke z Realem w ciemno wiedzac, ze wygramy z Atletico w pierwszym spotkaniu 3-0 lub lepiej.
Oczywiście bardzo chce zebysmy wygrali, ale jakbym mial wybierac np.:
Barca - Real 1-2
Barca - Atletico 3-0
i Barca Atletico 2-1
Barca - Real 2-0 lub 2-1
To wybralbym pierwsza opcje :)
0
Wolfsburg w wielkeij formie przed meczem z Realem
1
juz odwalili i graja w 10
21
pewnie, ze nie maja dostepu do Internetu :)
0
Celem nastawienia sie przed sobotnim klasykiem:
Wasza ulubiona bramka Messiego w klasyku
Wasza ulubiona asysta Leo w klasyku
1) Bramka - zdecydowanie gol numer 2 w półfinale LM z sezonu 2010/2011 na Bernabeu
2) Co do asysty: to wyrozniam trzy: asysta do Villi z pamietnej Manity, asysta do Henryego z pamietnego 6-2 i asysta do Iniesty z SPH wygranego 3-2. Wybieram podanie do Villi.
0
prosze chronologia zwolnienia Schustera: http://www.realmadryt.pl/index.php?co=aktualnosci&id=21035
W sumie Schuster jest jedynym szkoleniowcem Realu w ostatnich latach ktoryw dw rayz wygral z Barcelona i ani razu nie przegral.
Aha i w sumie w tje wypowedzi mial sporo racji (kwestia zwyciestwa i kwestia wspanialego roku dla Barcy :))
0
a czy przypadkiem w meczu 14.12.2008 Schuster nie przestal byc trenerem Realu wczesniej? Wydaje mi sie ze wywalili go przed meczem, gdy powiedzial, z Real jest bez szans. Dokladnie - wowczas trenerem byl juz Juande Ramos. Schsutera zwolnili 5 dni wczesniej
2
Barcelona Lassa coraz blizej TOP8. Prowadzi 20 punktami z zespolem z Brose Baskets Bamberg, a ostatni swoj mecz gra z najslabsyzm Zaglirisem. Jezeli wygra ten ostatni mecz to bedzie pewna miejsca w TOP8 - nawet przy porazce w ostatnim spotkaniu beda mieli szanse na awans.
0
Co???? o czym Ty piszesz? nie mowimy o zadnych bramkach w tym watku ;)
0
Drugie podejsciu do Chelsea - zgadzam sie ze nieudane, ale jednak pierwsze owocne, wiec jednak nie do konca mozna mowic o nie spelnieniu oczekiwan.
Wiesz Mourinho wciaz jest mlodym trenerem, a osiagnal bardzo wiele i w sumie to co nazywamy klapa, to 90% trenerow chcialoby osiagnac.
Ancelotti np w Chelsea nie spelnil oczekiwan - choc jako jedyny poza Mou zdobyl z nimi mistrzostwo - ale jednak w kolejnym sezonei kompletny zawód.
inni trenerzy ktorzy wiele osiagali tez przez lata potrafili zawodzic np. Heynckes - wygral LM z Realem w 1998, a pozniej musial czekac az do 2013 roku zeby ponownie wygrac to trofeum, a mowi sie o nim tylko w superlatywach.
W 2012 Real pod jego wodza trzeba przyznac, ze gral naprawde niezle (100pkt w lidze) i porazka dosc pechowa z Bayernem po karnych. Znowu jak dotychczas jest jedynym trenerem Realu od sezonu 2007/2008 ktory wygral lige dla Realu, wiec znowu moze nie spelnil oczekiwan w 100%, ale tez kilka rzeczy mu sie udalo.
Zobaczymy jak dalej bedzie wygladac kariera Mou.
1
Dokladnie :)
Dwoch gosci ktorzy nie wygrali tego trofeum, w tym jeden ktory:
1) raz nie wyszedl z grupy
2) raz odpadl w 1/8 finalu
3) raz zajal 4 miejsce
Na jednym turnieju strzelil karnego z Iranem, na drugim strzelil gola w goleadzie ktora Portugalia sprawial Korei Polnocnej, a na trzecim strzelil gola Ghanie w koncowce meczu gdzie sprawa awansu juz byla przesadzona, po tym jak zmarnowal X sytuacji w tym spotkaniu.
Naprawde - jego nie powinno byc w top100 pilkarzy mundialu, a dali go do finalu
Puskas przynajmniej doszedl do finalu z Węgrami.
Ja tego plebiscytu nie ogarniam. Na topie powinien byc ktos z trojki Ronaldo / Pele / Maradona.
Tutaj nawet Messi powinien byc ciut nizej, ale typowanie Cra... no comment
0
nie zdobyl to fakt, ale gosc ktory wygral to co opisalem wyzej -i nazywanie tego klapa jest nie na miejscu. Do Chelsi nie byl sprowadzany tlyko po LM, ale po tez to co uczynil z tego zespolu, a wiec druzyne ktorej kazdy sie wowczas bal i ktora wygrywala pewnie jak chciala w Premier League (ktora wowczas tez byla bardziej konkurencyjna)
LM ma tez swoje prawa - w 2012 Chelsea wygrala ale nikt nie powie ze Di Matteo byl wielkim bohaterem tego sukcesu - raczej niebywala ilosc szczescia wowczas przesadzila niemal co runde.
Zreszta po odejsicu Mou z Chelsea przez kolejnych 6 lat Chelsea wygrala lige tylko raz - a przewijali sie rozni trenerzy.
Inni trenerzy jak pracowali w Chelsea to jednak byli duzo gorsi
Dlatego mozna mowic ze Mourinho nie osiagnal 100% tego co sobie zakladal, ale to jaka robote odwalil w Chelsea to jednak przede wszystkim trzeba chwalic, a nie nazywac KLAPA :)
Co do Realu to tutaj juz ta ocena powinna byc nieco inna i znowu klapa bym nie nazwal ale tutaj juz mozna powiedziec, ze ten etap byl zdecydowanie gorszy niz ten w Chelsea.
0
A w ankiecie wiele Cup legends na gola.com Ronaldo zdobył więcej głosow od Messiego - czy ten świat aż tak upadł :)