misionv
Użytkownik zbanowany
Dołączył/a: przed 2011 rokiem
4 obserwujących
0 obserwowanych
Użytkownik zbanowany
MVP sezonu 2025/26 FC Barcelony jest:
Komunikat
Polecający
Ładowanie...
Historia komentarza
Ładowanie...
0
jeżeli chodzi o siłę przy uderzeniach z dystansu to Cr JĄ posiada ale zatracił technikę przy uderzeniach
jeżeli chodzi o przygotowanie sobie pozycji to jest to kwestia boiskowego IQ już nei techniki piłkarskiej
0
zgodzę się jeżeli chodzi o karne - ważny element techniki
trzeba po prostu trafić w światło bramki i najlepiej jak bramkarz nie wyczuje Twojej intencji
2\6 - cały czas jak dla mnie za mało żeby uznać go za bardzo dobtego technika :)
0
ok, busi i iniesta maja bdb technikę,
zgodzę się
to są grajki któzy mają świrtną technikę użytkową,
potrafią katpialnie utrzymać się przy piłce
tego u cristiano wyraźnie brakuje
są różne warianty techniki
busi i andres mają bdb technikę użytkową ale nie mają dobrej techniki strzelckiej
(chociaż iniesta nie jest najgorszy w tym aspekcie)
jeżeli ktoś potrafi bdb dryblować to znaczy że ma bdb technikę użytkową
(drybling jest tą formą - zawodnik potrafi utrzymać się przy piłce, zdobyć przestrzeń)
podałem Ci tez przykład piłkarza który nie miał dobrej motoryki a miał świetny drybling czyli technikę uzytkową zatem umiejętność dryblingu nie musi mieć wcale związku z motoryką
0
ja się nie definiiowałem jezeli o "starego cristiano"
dla mnie stary cristiano to ten który strzela wolne, drybluje, uderza z dystansu po akcjach
to jest stary cristiano
a nie ten "patelniany"
wg mnie starego cristiano już nie będzie
PS:
motorykę też się traci z wielkiem - to jest nieunknione u każdego gracza
timing, czas reakcji też bedzie u niego spadał
wszystko się rozkłada o wiek a raczej o upływ czasu
0
wybacz ale gorsza forma możę trwać meisiąc, dwa, góra pół roku
ale kurde nie rok :D
zatem spadek na jakości w okresię wiekszym jak pół roku oznacza spadek umiejętności technicznych - do tego dochodzi aspekt wieku
strzalł z dystansu to także element technicny
ułożenie stopy - nadanie dzięki temu piłce odpowiedniej rotacji albo i nie
to są elementy techniki
cristiano jest silny fizycznie i potrafi "kopnąć gałe",
tylko czy celnie ?
chyba nie bardzo ...
0
podaj mi jeszcze jakiś powód dla którego uważasz że Cr dysponuje bardzo dobrą techniką
(poza tym strzałem z woleja który najzwyaczajnie w świecie mu wyszedł i grą głową)
0
tak jak napisałem wcześniej
nie było to w zamiarze obrazenia Twojej osoby
trzeba uwzględnić tę kolejną zmienną czyli właśnie ten zamiar :)
0
"wciaz dysponuej bardzo dobra technika."
cały czas przesadzasz w stylu (bez urazy) hala dziecka :)
przedstawiłęm Ci małe dane w skali 5-cio stopniowej i jak się okazuje Cr nie dysponuje bardzo dobrą techniką :P
0
czyli Twoim zdaniem wystarzy jak Cr poprawi nieco motorykę i timing i będzie niemal "starym cristiano" ?
(starym bo strzelał 48 bramek w sezonie, niemal bo jak wiadomo już tyle nie strzeli :))
0
jezeli chodzi o ten styl hala dziecka to nie powiedziałbym żeby to było odniesienie do Twojej osoby że niby jesteś w naturalnym stopniu kretynem :P
przynajmniej nie chciałem Cię tym urazić :P
0
tak jeszcze roziwnę ten temat z tym "dostrzeganiem"
jeżeli piszesz że Cr ma bardzo dobrą technikę to znaczy że Cr ma:
- bardzo dobrze uderzenia z dystansu
- bardzo dobrze drybluje
- bardzo dobrze podaje
- bardzo dobrze przyjmuje piłkę
- bardzo dobrze gra głową - prawda i tylko to
1\5 elementów technicznych są u Cr na dobrym poziomie
czy to ma być zawodnik z bardzo dobrą techniką ?
bo chyba nie bardzo ...
0
jeżeli chodzi o tą sytuację zacytuję siebie
"stary on najczęściej strzela bramki z patelni wykładanych w polu karnym przez kolegów z drużyny
jak tego nie dostrzegasz to mówi się trudno :)"
otóż napisałeś wcześniej że cris ma badzo dobrą technikę
napisałem tak ponieważ strzela niemal same patelnie to nie można napisac że dany zawodnik ma świetną technikę
i nie zgodzę się z tym co napisałeś teraz że zawodnik nie traci techniki z dnia na dzień,
cristiano jest dobitnym przykładem że tą technikę stracił,
ostatnie mecze nie tylko w lidze pokazują słaby warsztat techniczny
przyjęcia piłki, odstakiwanie jej po przyjęciu
to nie jest brylantowa technika
już pomijam te uderzenia z dystansu te rzuty wolne które są kiepskie w wykonainu crisa
(to wszystko są elementy wyszkolenia technicznego)
nie odpisałeś mi na pytanie co Ci się podoba u współczensego cristiano,
tylko to że strzelił z woleja i że strzela bramki głową
ok, nie zatracił elementu techniki przy strzałach bramek głową co też wcześniej napisałem
chyba trochę za mało jak na piłkarza który zdobył 3 złote piłki :D
"strzal z dystansu to juz powiedzialbym ze to jest mily dodatek, a nie koniecznosc."
to jest właśnie również ważny element techniki
ten element cristiano również stracił i to nie jest tak że cristiano nie strzela w ten sposób bramek od kliku meczów
tak już jest od stosunkowo długiego czasu
0
"W jego przypadku brak dobrych drybloingow w wiekszosci wynika z gorszej motoryki, a nie techniki, a to jest roznica."
napisałeś że Cr ma ciąg na bramkę a to oznacza że ma przyspieszenie a to z kolei oznacza że ma motorykę
zatem jeżeli ma motorykę to dlaczego nie potrafi dryblować ?
(taka jest Twoja zależność: dobra motoryka = dobry drybling
zależność ta nie jest prawidłowa poniewaz było wielu piłkarzy z gorszą motoryką
(ptzykład takiego piłkarza: luis figo) a miał znacznie lepszą technikę przy dryblingu od cristiano
cristiano jest dobrze przygorowany motorycznie, ten aspekt uległ tak naprawdę niewiekkiemu pogorszeniu w stosunku do
lat 2014 i wcześniejszych
w umiejętności dryblingu się jednak zatracił
może nie ćwiczy tak intensywnie tego elementu na treningach bo ten właśnie element bardzo mozolnie trenował
należałoby go o to zapytać
2-ga sprawa:
nie napisałem że jesteś hala dzieckiem tylko że napisałeś "w stylu hala dziecka"
a to jest różnica zatem nikt nikogo nie obraża
""Ile razu nie trafiał czysto w piłkę po podaniach crosowych ? :D" - to nie jest kwestia techniki tylko tego ze jest
pod forma, gorszego timingu"
uwierz mi to jest również kwestia techniki,
(odpowiednie ułożenie stopy na przykład, umiejętność złożenia się) - to wszystko są elemtny techniki
nie tylko sam timing jak to napisałeś
"Ten strzal z woleja to przyklad - bo to bylo uderzenie bardzo turdne technicznie, a Cr je wykonal bardzo dobrze -
wiec nie rozumiem twojego komentarza."
to był jego przebłysk - nic więcej
"I znowu dodam a ile razy jednak czysto trafial w pilke po croassach i pakowal bramki - nie raz."
to była rzadkość w jego wykonaniu
0
za jakiś czas na wszystko Ci odpowiem tylko muszę coś zjeść l:)
0
dokładnie,
z kim leo może konkurować
nawet neymar jest sporo za messim
(ten stan oczywiście się może zmienić ale dopiero za jakieś kilka lat :))
0
"napisalem ze nie utracil swojej techniki - chociazby ostatni strzal z woleja"
odpowiedź w stylu hala dziecka :P
nie stracił swojej techniki bo strzelił sobie z woleja
hehe, to było dobre
ile razu nie trafiał czysto w piłkę po podaniach crosowych ? :D
0
strzela niewiele mnniej jak w 2014 i < ale nie oznacza to wcale że będzie miał > 30 bramek na zakończenie la liga czyli tak jak napsiałś
czas pokaże :)
napisałem z tym że tego nie dostrzegasz bo z przebiegu naszej dyskusji uznałem że ma to sens
(nie dlatego że tak napisałeś)
rolą napastnika jest strzelanie nie tylko z patelni,
napastnik powinien mieć umiejętność wypracowania danej sytuacji strzeleckiej,
powinien celnie uderzeać z dystansu
cris gdzieś zgubił te umiejętności to znaczy że jest piłkarzem ograniczonym
bo wybacz ale bramki z patelni czy uderzenia główką nie oznaczają że jest się piłkarzem wielkim, bardzo dobrnym technicznie
cris był bardzo dobrym technicznie piłkarzem to pewnego czasu
0
do czego się sprowadza walka o pchichi ?
do tego że niby będe oczekiwał po cristiano że strzeli więcej jak 30 bramek ?
nie zdziwię jak się jak cris zdobędzie 29 lub 30 bramek i zgarnie nagrodę najlepszego strzelca la liga
będzie to dla mnie całkowicie normalne
0
"Ile razy mam powatarzac, ze ja sie zgadzam ze Ronaldo ma regres formy, ale nie przesadzajmy."
no przecież ja wiem jakie jest Twoje zdanie dotyczące regresu formy - w czym problem ?
z tym "nie przesadzajmy" odnosi się do tego co cris zachował ze swoich umiejetności z lat 2014 i wcześniejszych
ja uważam że niewiele mu tego zostało, Ty z kolei uważasz ze całkiem sporo - to jest ta różnica w ocenie regresu formy
pytanie:
co Ci teraz imponuje w cristiano że uważasz go za znakomitego technika ?
(czy bardzo dobrego jak napsiałeś)
kolejny cytat:
"Ale czy ja mowie, ze nie strzela w wiekszosci z czystych sytuacji? Gdzie ja tak napisałem? "
czy ja Ci napisałem że Ty tak napsałeś ? /:D
podkreśliłem tylo że Cr strzela prawie tylko z patelni,
kiedy strzelił bramkę z wolnego albo z dystansu ?
kiedy sam wypracował sobie sytuacje ?
lewy strzela duzo patelni ale jego bramki również na poziomie reprezentacji były naprawdę przednie czego nie mogę powiedzieć o cristiano
0
ale w ogoóle od trzech meczów luis ma jakiś dziwny spadek formy
ktoś wyżej napsiał że potrzebna jest mu przerwa
po części się zgodzę ale tylko po części dlatego że luis nie ma na razie żadnej konkurencji na swojej pozycji środkowego napastnika i nie za bardzo ma wytężoną motywację
(ma ją dużą ale jakby mniejszą niż ostatnio :))
jemu się wydaje że wszystko będzie samo wpadało a tu niestety tak nie jest :)
0
przypuszczam że są za duże rozbieżności jeżeli chodzi o ocenę cristiano stąd brak odpowiedzi na zadane przeze mnie pytanie :)
ja może tylko dokonam korekty własnej oceny.
cristano nie jest wrakiem bo wrak nie strzela 57 bramek w roku ale to jest cień piłkarza z lat 2014 i wczesniejszych tylle tylko że bramkowo wcale tak bardzo nie odstaje z wyżej wymienionego okresu :)
0
ale co ma do tej sytuacji strzelckiej wczesniej wypracowana akcja ?
każdy by ją wykorzystał z zamkniętymi oczami tylko nie luis ... :/
(przypuszczam że nawet Ty byś to zrobił :))
nie musisz mi dziękować za słowa uznania :P
0
jeszcze tak może napisze że regres formy jest u crisa bardzo widoczny
technike ma naprawde słabą,
ma dużo niecelnych podań, strzałów
praktycznie w ogóle nie drybluje bo cris podświadomie wie że skończy się to stratą piłki
i jest tak mniej więcej od stycznia 2015
czy to nie są solidne argumenty za tym zeby uznać że cris ma dosyć spoy regres formy ?
(nie tylko umiarkowany - Twoim zdaniem)
stary on najczęściej strzela bramki z patelni wykładanych w polu karnym przez kolegów z drużyny
jak tego nie dostrzegasz to mówi się trudno :)
0
chodzi Ci pewnie o ten framgnet:
"powinien mieć już na tym etapie sporo powyżej 20 bramek w la liga "
stary ja niczego od niego nie oczekuję,
nie oczekuję od niego gry na poziomie mniej więcej od okresu sierpnia - wrzesnia poprzedniego roku
owszem,
powinien mieć tyle bramek (> 20) gdyby był w formie jaką prezentował w latach 2014 i wcześnieszych
nic takiego nie ma i raczej nie będzie miało miejsca
0
napisałem tylko ze cris ma szansę na zdobycie pichichi ale tej nagrody nie przyznaje się chyba dla gracza który ma > 30 bramek w lidze ? :D
0
no to tu się wyjątkowo nie zgodzę poniewaz przygotowanie techniczne crisa jest kiepskie
wielokrotnie szwankowało u niego proste przyjęcie piłki, uderzenia z dystansu,
kiepskie podania
po prostu dla mnie to on już powoli wrakiem piłkarskim
to jest oczywiście tylko takie moje zdanie
u crisa na poziomie pozostała jeszcze gra głową
i tylko to
cytat:
"Zreszta widzialem kilka psotow wyzej, ze w sumie oczekujesz zdobycia przez Cra powyzej 30 bramek w lidze - czyli to jednak nie taki zly wynik :)"
dlaczego tak uważasz ze niby oczekuję ze cris zdobędzie > 30 bramek w lidze (?)
0
"To ja nie twierdze, tez ze Cr gra spektualkulanie - ale na glosujacych w plebiscytach bramki robia wrazenie. Do tego bramki w najlepszej lidze swiata i w lidze mistrzow. Nikt nie bedzie pochylal sie nad tym czy Cris drbyluje, kreeuj itp - tylko bedzie widzial, ze znowu Ronaldo strzelil."
tak to jest właśnie banda idiotów głosuje niestety ..
a co do messiego to dopiszę że okres jego "słabnięcia" może mieć po upływie 30-tego roku zycia (pewnie to wywnioskowałeś)
no i te kontuzje mięśniowe o któyc pisałeś
to wszystko nie pomaga w utrzymaniu stabilnej wysokie formy
teraz tego nie widać ale to możę wyjść z czasem i tak w zasadzie chyba w każdym przypadku ma miejse
(dobry przykład: brazylijski ronaldo i jego czeste kontuzje kolan)
0
jeszcze mozę dopiszę na temat tego co napisałeś żeby nie "przywiązywać się do serii"
serią jest rok 2015 i jego kontynuacja
(chodzi o słabsza grę crisa)
nie przywiązywałbym się do tej serii gdyby nie wiek cristiano
(Ty na przykład tego aspektu teraz w ogóle nie uznajesz,
może za x lat ale jeszcze na pewno nie teraz)
to już są dosyć poważne symtopmy słabszej formy Cr-a bo to wszystko idzie właśnie z wiekiem o czym napisałem
kazdy powtarza że najlepszy wiek dla piłkarza to okres 27 - 30 lat
(wg mnie jest to szerzzy przedział wiekowy 23 - 30 lat)
otóż zmierzam do tego że rokrocznie z crisem powinnno być już tylko gorzej :)
to samo może być z messim na przykład
0
jeszcze tylko dopiszę że 4-ty w klasyfiacji ZP powinien lewandowski
miał nisamowicie duży wpłtw na grę naszej reprezentacji,
w bayernie też miał świetne mecze (...)
strzelił dużo bramek i tylko jedną z karnego,
cristiano miał tych bramek 10 i po odliczeniu tych bramek pojawia nam się ciekawa statystyka strzelecka :)
0
jeszcze tylko dodam że z tym "teraz" u Crr że gra słabo to takie pojęcie względne
bo to "teraz" ma mniej więcej miejsce od poczatku roku 2015 co już wielokrotnie powtarzałem,
nie wiem czy w ogóle uznajesz tę wersję :P
do marca 2015 cris grał taki piach że aż żal było patrzeć,
od sierpnia w zasadzie też niczego specjalnego nie pokazuje
(poza tym rekordem 11-tu btamek w LM oczywiście)
cris strzela jednak bramki tylko ogórkom
pewnie się przełamie ale będzie to krótki okres :)