Borneo
Dołączył/a: maj 2018
10 obserwujących
1 obserwowany
Czy zamierzasz śledzić dokładnie występy Lewandowskiego w Chicago Fire?
Komunikat
Polecający
Ładowanie...
Historia komentarza
Ładowanie...
0
Trump przegrał i oficjalnie ma status przestępca.Coż Amerykanie wybrali sobie przestępcę;)
https://wiadomosci.wp.pl/trump-uslyszal-wyrok-skazany-ale-bez-kary-7112795106921216a
0
@Foton wosp jest zbiórka która nie tylko przekazującą kasę z Polski ale dają też ludzie z zagranicy nie tylko Polacy to też wpływy z zewnątrz.Aluzba zdrowia jest zadłużona też przez pis o 5 mld więcej razem 20 mld.Niech nie marudzą ze kupowany dla dzieciaków jest sprzęt poza tym więcej ludzi przyjedzie na stację kupi dodatkowo wachę czy ciastko czy co innego bo wygeneruje to ruch orlen na tyym nie straci.Zwyczajnie zainwestował w reklamę To jest co innego niż orlen użyty był aby obniżać ceny podczas wyborów dla pis.Tu chodzi o dobro ogólne.
0
Może niech obajtek wpierw odzyskać kasę która pod jego rządami ofiarowywano nie wiadomo komu bo póki co to obecną ekipa zaczęła wstępnie odzyskiwać.
Swoją drogą orlen może się reklamować w tv a może robić akcje promocyjne i ludzie prócz kawy kupią coś słodkiego i benzynę i wcale nie musi być na tym stratny.
https://biznes.interia.pl/gospodarka/news-daniel-obajtek-o-wspolpracy-orlenu-i-wosp-to-niegospodarnosc,nId,7888766
0
@Barcatroll tak ale i tak strzeliliśmy 2 bramki.Tam byl 1 samobuj strzeliliśmy tyle samo.Nie spodziewam pokazu fizyczności ze strony Realu.za dużo męczy w tydzień.
0
Karol zaliczył wpadkę.za mówili wcześniej że to zrobią.
https://wiadomosci.wp.pl/tusk-o-ekshumacjach-na-wolyniu-wreszcie-przelom-7112786136943328a
0
@Comentateiro tzn ja nie ufam trumpowi i nie dawałbym mu pretekstem zwłaszcza jeśli nie rządzi pisowiec
0
@Comentateiro ale to my jesteśmy krajem przy frontowym i po ukrainie to na nas będzie ciążyć uderzenie Rosjan i ochrona Europy i to naszym kosztem się odbędzie. Musimy mieć dobre relacje z tymi krajami bezpieczęnstwo Europy jest ważniejsze od 1 człowieka. Musimy być na tyle silni aby ruskie nie myślały nawet o ataku .Wtedy do ludibujstwa nie dojdzie a tu niestety jesteśmy skazani na usa i izrael a zaraz ma rządzić kumpel nataniachu Trump i nie można dawać mu argumentów.Rozumiem Cię ale wybieram vezpieczenstwo Europy niż konflikt z Żydami i usa
0
@Safrani jeden chce chronić ktaj kupując bron przed inwazja risji na Europie a natanuachu jest przyjacielem trumpa.Moze dojść do ludibujstwa jak Polsja nie będzie zbrojnie gotowa.A pis chciał zwyczajnie zrobić skok na kasę kosztem Polaków i być bezkarnym - widzisz różnicę?.....
Poza tym ue zwolniła Polskę za deficyt i nie należy regułę wydatkowa z uwagii na to że kraj jest zagrożony wojną.To samo jest w przyoadku nie wykonanie wyroku.Zarówno usa jak izrael dostarczają broń.A zagraża nam zbrodniarz który też jest na liście. Co jeszcze bardziej usprawiedliwia nasze działanie.
1
@Comentateiro rozumiem Cię
Tylko pamiętaj o jednej rzeczy za śmierć ludzi oakestynie również odpowiada Hamas który używa swoich cywilów poprzez tunele prowadzące do meczetow szpitali czy domów.Hamas to terorystycxne ugrupiwaniev które zaliczyli sporo zamachow z pasem shachida współpracującym z wrogiem Polski czyli i Rosja i Iranem. My jesteśmy kraje przy frontowym i na nas będzie siedziała obrona Europy jeśli rusek najedzie Europę. Dlatego nie do nas ma zależeć narażenie na konflikt z usa czy Izraelem a przyjacielem trumpa jest nataniachu.Jeśli nie będziemy a ditegi musimy mieć rakiety pokroju arrow3 czy inna broń.Inaczej dojdzie do kolejnego ludobujstwa.Jestem orzecuwnikiem nataniachu.To skrajna prawica i wiesz ze nie popieram skrajnej prawicy i jestem za wsadzaniem go orzed trybunał ale nie kosztem kolejnego ludobujstwa a my nie jesteśmy gotowi na wojnę z Rosją cąła broń będziemy jeszcze gromadzić po 2030r.Niestyety ktoś inny musi to zrobić.
0
@Safrani bardzo na temat chcesz kosztem życia Polaków którego rząd chroni bo jesteśmy krajem przy frontowym w nega aatpluwy sposób usprawiedliwić wotmrowadzenie autokracji pisu.Gruba manipukacja pod przykrywką bycia w porządku.tylko nie da się być w porządku chroniąc ten syfon który pus chciał wprowadzić po komunie z którą Polska miała doczynienia......
0
@Safrani nie w sytuacji gdy jeden kraj napada na drugi i w grę wchodzi żydzie ludzi......praworządność nie jest praworządnością kiedy za jej cenę mieli by umierać ludzie.A ci co odpowiadają za dostarczenie broni stroną w tym zamieszaniu.A ten co nam zagraża również jest poszukiwanym zbrodniarzem. Obok Asada którego ukrywa który jest kumplem gamasu i iranu.Nue zbudujesz orawirzadniści na trupach innych a broń która mamy kupić od Izraela Arrow 3 jest bronią defensywną to samo jeśli zdecydujemy się na kupno broni że strony stanów do ochrony przed ruską bronią.Tkzw. nuklearną taktyczna bronią jądrową.Sama ue robi odstępstwa w sytuacji gdy kraj jest zagrożony .Nie dostaniemy kary za deficyt spowodowany kupnem broni bo kraj jest zagrożony i jesteśmy czułem dla kraju który jest w konflikcie zbrojnym.To samo w przypadku Nataniachu.Musimy mieć zdolność do zbrojenia i musimy mieć dobre relacje I z usa I ja I Żydami gdyż ochrona życia ludzkiego ma zawsze pierwszeństwo.jesli masz wywalone to piszesz gdy konflikt izraekski jest powiazany z ściśle z konfliktem rosyjsko ukrainskim który wpływa na nasze bezpieczęństwo.Wyrzucasz sobie co ci do teorii nie pasuję.....
0
@ferdas_rawa Araujo zagrał w sobotnim meczu 90 min i zagrał bardzo dobrze.Araujo dobrze rozgrywał piłkę w tym meczu.Niebylo z tym żadnych problemów jak na tają przerwę.Generalnie był problem z tym jak awansował do 1 drużyny ale się poprawił.Sory ake kpunde też narzekał i obecnie to jeden z najlepszych prawych obrońców.Raphinia też grał tylko tam gdzie yamal zagrał na lewej i było źle a obecnie mize grać na skrzydle bardziej w środku i na prawej nie ma kompletnie z tym problemu.A real ma zwyczajnie słabych obrońców może poza Rudigierem i kiedyś Alabą.
0
@Safrani mieszanie do tego tsue jest śmieszne i jest to próba na lewo usprawiedliwiania pełzającej autokracji pisowskiej na to zgody nie ma i nie będzie.....sprawa tsue nie jest między Polską a tsue tylko między pisem a tsue gdyż pis nie miał większości konstytucyjnej złamał 13 razy konstytucje i nie opublikowała wyroków na czas.Do dziś bujany się z brakiem praworządności której broni duda któremu grozili jak będzie większość ts i zmieni się jego chroniąca go przyjaciółka Manowska w sądzie najwyższym.Proba ubrania na sprawie izraelskiej łamania konstytucji i nie opublikowania wyroków szydlo to grube nadużycie i liczę na rozliczenie pisowców aby następnym nie przyszło do głowy aby bez większości konstytucyjnej zmieniać ustrój państwa aby bezprawnie organizować skok na kasę a potem mamy 230 mld długu w funduszu cicidowym i wiele innych złych parametrów.... Nie chcę mi się tu o tym książki pisać bo tym co nie narobił pis można by spora książkę napisać.
0
@Safrani mnie poraża jednostronne oatezenie na sprawę gdzie obie strony są umoczone.Rzad musi dbać o faktyczne interesy kraju a Nataniachu powinien zatrzymać ktoś inny podobnie jak przywódców hamasu iranu czy Putina.Z przyczyn zagrożenia wojny Polsko Rosyjskiej Nataniachu powinien zatrzymać ktoś kto nie jest wprost zagrożony.ztak naprawdę te dyskusje są szkodliwe.
0
@D10SLEO mnie nie interesuje w tym momencie bo cały Hamas przywódców Rosji i iranu musiałbyś wsadzić.Mnie interesuje zakup Arrow 3 izraelskiej broni aby bronić się przed pociskami balistycznym zarówno z Rosji jak i Iraku.Miec dobre rękach z usa która dostarcza energetyczne surowce broń i elektrownie atomową.Hamas hak jedt definicji jest organizacja terrorystyczna która ma na koncie sporo zachow z pasem shachida....
Obie strony robią źle wybieram interesy polski.
0
@ferdas_rawa dziś byl artykuł że Eric nie nawalil flickowi i chce zostać do katalogu i się zastanowił.Christiansen na razie jeszcze nie wyszedł na murawę.I on raczej rywalizację z Erikiem o defensywnego pomocnika niż z Araujo.Z tego co dziś pisali to będą szukać zastępstwa za Casado.zsyruacja jest trudna ale raczej latem odejdą .Duńczyk musi wrócić wpierw do gry.Jakich sztuczek przepisy dotyczące spalonych są bardzo często zmieniono ale i przeciwnik może się zacząć w tym elemencie szkolić.Chrustisnsen jest wolny na pierwszych metrach.Martinez w mecze temu tragicznie został zjedzony na tym tle.....Urugwajczyk miał kontuzje i nie był w firmie podobnie jak fdj Fermin czy gavi czy balde jak mają kontuzje..Dla mnie podstawowymi obrońcami powinien być niemiec i Araujo z uwagii na szybkość.Nawet jak łapią na spalonym powinni likwidować zagrożenie aby zmniejszyć z takich akcji strzelanie na tzw. Spalonym bramki.Bo może się okazać że soalonego nie było i oni mają większą szansę uchronić bramkę niż Martinez z Cubarcim.Oczywiscie pytanie czy ktoś z 2 Niemiec i Araujo może grać na lewej stronie.
0
@Safrani
A co zrobił rząd?
Hamas jak przeczytasz definicję jest organizacją o charakterterze terrorystycznym.
Jest w koalicji z wrogiem Rosją która im bron dostarcza Iranem który bron dostarcza i gezbolachem również terrorystyczna organizacja.Hamas używa jako tarcze cywilów budując tunele pod szpitale meczety i domy są także za śmierć tych ludzi odpowiedzialni.Są dka nich instrumentem.
Ja nie popieram ani Żydów ani Hamas bo obie strony popełniają źle.Natomiast usa to nasz sojusznik dostarcza nam energetyczne surowce ,broń ,elektrownie atomową.A z kolei izrael może nam dostarczyć rakiety anty balistyczne Arrow 3.Bo nie mamy nic na broń atomową. Jeśli obie strony są złe to wybieram interes polski zwłaszcza że Risja nam zagraża.I to robi i rząd.Rezzta działa wbrew interesom polski jeśli o tym mówią....
To są wybrane zamachy terorystyczne hamasu
10 października 1999 roku terrorysta wjechał samochodem w tłum izraelskich żołnierzy. Jeden z żołnierzy zginął, 6 zostało rannych[2].
30 października 2000 roku zamachowiec-samobójca wysadził się w jerozolimskiej pizzerii Sbaro. Zginęło 15 osób, a 130 zostało rannych[2].
18 maja 2001 roku terrorysta-samobójca wysadził się w centrum handlowym w Netanja. Zginęło 6 osób, a rannych zostało 100[2].
1 czerwca 2001 roku zamachowiec-samobójca wysadził się na dyskotece w Tel Awiw-Jafa. Zginęło 20 osób, a rannych zostało 120[2].
1 sierpnia 2001 roku zamachowiec-samobójca wysadził się w restauracji w Jerozolimie. Zginęło 15 osób, a rannych zostało 130[2].
1 grudnia 2001 roku dwóch terrorystów-samobójców wysadziło się w centrum handlowym w Jerozolimie. 11 osób zginęło, a rannych zostało 188[2].
2 grudnia 2001 roku w Hajfie zamachowiec-samobójca wysadził się w autobusie. Zginęło 15 osób, a rannych zostało 60[2].
12 grudnia 2001 roku islamiści ostrzelali autobus w miejscowości Emmanuel. 11 osób zabili, a zranili 30[2].
10 lutego 2002 roku fundamentaliści ostrzelali izraelskich wojskowych w Beer Szewa. Zginęły dwie osoby, ranne zostały cztery[2].
7 marca 2002 roku Hamas zaatakował osadę Atzmona. Fundamentaliści zastrzelili tam 5 ludzi, a 24 ranili[2].
21 listopada 2002 roku zamachowiec-samobójca wysadził się w autobusie w Jerozolimie. Zginęło 11 osób, rannych zostało 50[2].
Rząd Izraela oskarżył Hamas o to, że jego bojownicy 12 czerwca 2014 roku uprowadzili na Zachodnim Brzegu trzech izraelskich nastolatków. Ciała nastolatków odnaleziono 30 czerwca tego samego roku nieopodal Hebronu[21].
Mahmud Abbas oskarżył Hamas o nieudany zamach z 13 marca 2018 roku. Celem ataku bombowego był konwój, którym poruszał się premier AP Rami al-Hamd Allah. Muzułmański Ruch Oporu odciął się od tego incydentu i zapowiedział rozpoczęcie własnego śledztwa w sprawie ataku[58].
0
@D10SLEO to dziwne że gość opowiada się za koalicją
Terroryści z hamasu bo tak jest z definicji na ich i temat.Ktorzy mają na koncie samobójcze ataki z pasem shahida i jest ich wiele.Są w koalicji z Iranem I Risja która czynnie ich wspierała tak samo jak inna terrorystyczna organizacja Hezbollahu.Trzeba jasno powiedzieć że tak jak izrael Hamas używał własnych cywilów jaki żywe tarcze budując tunele do domów , szpitali czy meczetów.Czyli gdzieś miał tych cywili byli narzędziami.
Ja nie popieram ani Żydów ani Hamas gdyż obie strony mają krew na rękach.
Nie wiem czemu Stanowski opowiada się za terrorystami w koalicji z Iranem, mordercą Asadem, Iranem I Rosją która nam zagraża.Dziwne obie strony zachowują się fatalnie.Przy czym Rosja nam zagraża a Iran im pomaga.
10 października 1999 roku terrorysta wjechał samochodem w tłum izraelskich żołnierzy. Jeden z żołnierzy zginął, 6 zostało rannych[2].
30 października 2000 roku zamachowiec-samobójca wysadził się w jerozolimskiej pizzerii Sbaro. Zginęło 15 osób, a 130 zostało rannych[2].
18 maja 2001 roku terrorysta-samobójca wysadził się w centrum handlowym w Netanja. Zginęło 6 osób, a rannych zostało 100[2].
1 czerwca 2001 roku zamachowiec-samobójca wysadził się na dyskotece w Tel Awiw-Jafa. Zginęło 20 osób, a rannych zostało 120[2].
1 sierpnia 2001 roku zamachowiec-samobójca wysadził się w restauracji w Jerozolimie. Zginęło 15 osób, a rannych zostało 130[2].
1 grudnia 2001 roku dwóch terrorystów-samobójców wysadziło się w centrum handlowym w Jerozolimie. 11 osób zginęło, a rannych zostało 188[2].
2 grudnia 2001 roku w Hajfie zamachowiec-samobójca wysadził się w autobusie. Zginęło 15 osób, a rannych zostało 60[2].
12 grudnia 2001 roku islamiści ostrzelali autobus w miejscowości Emmanuel. 11 osób zabili, a zranili 30[2].
10 lutego 2002 roku fundamentaliści ostrzelali izraelskich wojskowych w Beer Szewa. Zginęły dwie osoby, ranne zostały cztery[2].
7 marca 2002 roku Hamas zaatakował osadę Atzmona. Fundamentaliści zastrzelili tam 5 ludzi, a 24 ranili[2].
21 listopada 2002 roku zamachowiec-samobójca wysadził się w autobusie w Jerozolimie. Zginęło 11 osób, rannych zostało 50[2].
Rząd Izraela oskarżył Hamas o to, że jego bojownicy 12 czerwca 2014 roku uprowadzili na Zachodnim Brzegu trzech izraelskich nastolatków. Ciała nastolatków odnaleziono 30 czerwca tego samego roku nieopodal Hebronu[21].
Mahmud Abbas oskarżył Hamas o nieudany zamach z 13 marca 2018 roku. Celem ataku bombowego był konwój, którym poruszał się premier AP Rami al-Hamd Allah. Muzułmański Ruch Oporu odciął się od tego incydentu i zapowiedział rozpoczęcie własnego śledztwa w sprawie ataku[58].
0
@ferdas_rawa Christiansen pójdzie oewnie pod młotek bo szukają kogoś na defensywnego pomocnika .Jego tam widzi Flick. Też widzieć obecnie tam Erica który raczej zostanie patrząc na ostatnie doniesienia.
Co do Martibeza jest stary I on powinien być do idstrzalu ma rok gry i o jego idejście mógłby dostać podwyżkę a poszedł na rękę klubowi.
Wystarczy ze orzepisy się zmienia ze spalonymi i mamy problem bo Martinez to najwolniejszy obrońca w lidze Cubarsi nie wiele lepszy.ztu nie tylko jest vini do ścigania ale i Mbappe.Rozwiazanie to Niemiec i Araujo.Tylko któryś musiałby grać na drugiej stronie bo ibaj są chyba po jednej stronie ale kounde też był środkowym obrońcą obcenie to jeden z najlepszych prawych obrońców. A przypominam że gramy wysoką obroną.Nie wykluczam Cubarsieho ale rotacja musi być i są kontuzje.Na dziś sorzedałbym Christiansena i Erica jeśli znajdzie się lepszy defensywny pomocnik na zmianę.I sprzedałbym Martineza.Albo zostawił na 4 christiansena.W orzypsdu Nartineza szkoda jest jego długich podań bo w tym jest mocny.
0
@ObiwanKenobi nie ma kupić.Przystępujemy do Europejskiej tarczy a my nie mamy przewidziane w tym co dotychczas kupujemy żadnej obrony przeciw Pociskom balistycznych i właśnie dlatego wstępujemy do tarczy aby się zabezpieczyć w tym obszarze.W tej chwili i tak produkcja jest dla Niemiec które w pierwszym rzucie będą mogły nas tymi rakietami ochronić bo też i na tym polega tarcza ze kraje wspólnie mogą bronić gdyż jak pokazał atak na izrael jeden kraj może sobie nie poradzić z obroną.Niemcy kupują Arrow 3 i o ile pamiętam to nawet jakaś oartie im dostarczono. W naszym przypadku są 2 rzeczy 1 finansowanie i kolejka rzeczy do kupienia i podpisywania kontaktów wojskowych.Weszliśmy do tarczy ale czas realizacji będzie w czasie.Tez mamy bazę w radzionkowie która będzie takie rakiety zestrzeliwać ale dalej rozkaz muszą wydać Amerykanie.Dalej pojawia się problem ze jeden kraj może dużego ataku nie wybronić.Trzeba współpracować.zdlatego Tusk rozmawia i z krajami płyn i krajami zachodnimi oprócz Francji aby się w tym obszarze wzmacniały mowa tu o Portugalii czy Hiszpanii. Pawda jest taka że Europa może być zaatakowana od strony oceanu Atlantyckiego przez łodzie podwodne z Rosji.Te państwa też powinny się chronić choć czują się mniej zagrożone.Natomiast niezależnie na jaki system byśmy nie postawili czy amerykański czy od Żydów póki tego nie mamy to trzeba z dostawcami potencjalnej broni utrzymywać dobre relacje.Aby nie krzyknięto nam wysokiej ceny.Wybrać możliwie najlepszą ofertę.
0
@jacobFCB ale jak mu na plecy wskoczył;) i rrznoł idiotę;)
0
@ObiwanKenobi dlatego nie popieram ani Izraela ani palestynczykow o czym piszę.Skoro nie mogę tu wybrać strony bo obie mają zauszami.To popieram interesy polski czyli dostarczenie broni do polski przez usa ,dostarczenie surowców energetycznych z usa , dostarczenie elektrowni atomowej , oraz dostarczenie pocisków Arrow 3 dla polski przez Żydów aby bronić Polski przed balistycznymi pociskami w których moze być broń atomowa.A także jeśli przyjaciel hamasu Iran będzie miał bron atomową to może strzelać w stronę usa tylko ich pociski nie dolatują co pokazał atak na izrael.A baza w radzionkowie powstała przeciw iranskim rakietom.Choc wiadomo że i przeciw Rosji.
0
@Xaviball
Nie wiem czemu popieracie organizacje w definicji określanej jako terrorystycznej.
W tej chwili wazny jest sojusz z usa który dostarcza na broń I bezpieczeństwo w energetyce jeśli chodzi o surowce i przyszli elektrownie atomową.A izrarl na nam dostarczenie pociski Artow 3 przeciw pociskom balistycznym które mogą być taktyczna bomba atomową.Propaganda uprawiana przez konfę zagraża bezpieczeństwu Polski a Putin się cieszy
Nie popieram jeśli chodzi o konflikt palestyński ani jednych ani drugich bo obie strony maja za uszami.Hamas trzyma ł z asadem Iranem I Rosją.Czyli wrogami qpolski.anie jestem na tyle głupi aby ich popierać.
Jehuda w Jerozolimie. 29 osób zginęło, a 348 zostało rannych[56][2].
4 sierpnia 1997 roku trzech zamachowców-samobójców zaatakowało równocześnie na deptaku Ben Jehuda w Jerozolimie. Zginęło pięć osób, a 181 zostało rannych[57][2].
30 września 1998 roku terrorysta rzucił granat ręczny w pojazd armii izraelskiej w Hebronie. 25 osób zostało rannych[2].
10 października 1999 roku terrorysta wjechał samochodem w tłum izraelskich żołnierzy. Jeden z żołnierzy zginął, 6 zostało rannych[2].
30 października 2000 roku zamachowiec-samobójca wysadził się w jerozolimskiej pizzerii Sbaro. Zginęło 15 osób, a 130 zostało rannych[2].
18 maja 2001 roku terrorysta-samobójca wysadził się w centrum handlowym w Netanja. Zginęło 6 osób, a rannych zostało 100[2].
1 czerwca 2001 roku zamachowiec-samobójca wysadził się na dyskotece w Tel Awiw-Jafa. Zginęło 20 osób, a rannych zostało 120[2].
1 sierpnia 2001 roku zamachowiec-samobójca wysadził się w restauracji w Jerozolimie. Zginęło 15 osób, a rannych zostało 130[2].
1 grudnia 2001 roku dwóch terrorystów-samobójców wysadziło się w centrum handlowym w Jerozolimie. 11 osób zginęło, a rannych zostało 188[2].
2 grudnia 2001 roku w Hajfie zamachowiec-samobójca wysadził się w autobusie. Zginęło 15 osób, a rannych zostało 60[2].
12 grudnia 2001 roku islamiści ostrzelali autobus w miejscowości Emmanuel. 11 osób zabili, a zranili 30[2].
10 lutego 2002 roku fundamentaliści ostrzelali izraelskich wojskowych w Beer Szewa. Zginęły dwie osoby, ranne zostały cztery[2].
7 marca 2002 roku Hamas zaatakował osadę Atzmona. Fundamentaliści zastrzelili tam 5 ludzi, a 24 ranili[2].
21 listopada 2002 roku zamachowiec-samobójca wysadził się w autobusie w Jerozolimie. Zginęło 11 osób, rannych zostało 50[2].
Rząd Izraela oskarżył Hamas o to, że jego bojownicy 12 czerwca 2014 roku uprowadzili na Zachodnim Brzegu trzech izraelskich nastolatków. Ciała nastolatków odnaleziono 30 czerwca tego samego roku nieopodal Hebronu[21].
Mahmud Abbas oskarżył Hamas o nieudany zamach z 13 marca 2018 roku. Celem ataku bombowego był konwój, którym poruszał się premier AP Rami al-Hamd Allah. Muzułmański Ruch Oporu odciął się od tego incydentu i zapowiedział rozpoczęcie własnego śledztwa w sprawie ataku[58].
1
@ObiwanKenobi
Nie popieram ani jednych ani drugich Hezbollahu jako terroryści również swoje maja za uszami.
Tego też nie popieram.
Jehuda w Jerozolimie. 29 osób zginęło, a 348 zostało rannych[56][2].
4 sierpnia 1997 roku trzech zamachowców-samobójców zaatakowało równocześnie na deptaku Ben Jehuda w Jerozolimie. Zginęło pięć osób, a 181 zostało rannych[57][2].
30 września 1998 roku terrorysta rzucił granat ręczny w pojazd armii izraelskiej w Hebronie. 25 osób zostało rannych[2].
10 października 1999 roku terrorysta wjechał samochodem w tłum izraelskich żołnierzy. Jeden z żołnierzy zginął, 6 zostało rannych[2].
30 października 2000 roku zamachowiec-samobójca wysadził się w jerozolimskiej pizzerii Sbaro. Zginęło 15 osób, a 130 zostało rannych[2].
18 maja 2001 roku terrorysta-samobójca wysadził się w centrum handlowym w Netanja. Zginęło 6 osób, a rannych zostało 100[2].
1 czerwca 2001 roku zamachowiec-samobójca wysadził się na dyskotece w Tel Awiw-Jafa. Zginęło 20 osób, a rannych zostało 120[2].
1 sierpnia 2001 roku zamachowiec-samobójca wysadził się w restauracji w Jerozolimie. Zginęło 15 osób, a rannych zostało 130[2].
1 grudnia 2001 roku dwóch terrorystów-samobójców wysadziło się w centrum handlowym w Jerozolimie. 11 osób zginęło, a rannych zostało 188[2].
2 grudnia 2001 roku w Hajfie zamachowiec-samobójca wysadził się w autobusie. Zginęło 15 osób, a rannych zostało 60[2].
12 grudnia 2001 roku islamiści ostrzelali autobus w miejscowości Emmanuel. 11 osób zabili, a zranili 30[2].
10 lutego 2002 roku fundamentaliści ostrzelali izraelskich wojskowych w Beer Szewa. Zginęły dwie osoby, ranne zostały cztery[2].
7 marca 2002 roku Hamas zaatakował osadę Atzmona. Fundamentaliści zastrzelili tam 5 ludzi, a 24 ranili[2].
21 listopada 2002 roku zamachowiec-samobójca wysadził się w autobusie w Jerozolimie. Zginęło 11 osób, rannych zostało 50[2].
Rząd Izraela oskarżył Hamas o to, że jego bojownicy 12 czerwca 2014 roku uprowadzili na Zachodnim Brzegu trzech izraelskich nastolatków. Ciała nastolatków odnaleziono 30 czerwca tego samego roku nieopodal Hebronu[21].
Mahmud Abbas oskarżył Hamas o nieudany zamach z 13 marca 2018 roku. Celem ataku bombowego był konwój, którym poruszał się premier AP Rami al-Hamd Allah. Muzułmański Ruch Oporu odciął się od tego incydentu i zapowiedział rozpoczęcie własnego śledztwa w sprawie ataku[58].
0
@ObiwanKenobi a hamas to myślisz sobie produkuje całą broń sam;) proszę cię;) nie popieram żadnej ze stron.
Wpisuję nazwę Hamas - np popatrz piszą o nich organizacja o harakterze terrorystycznym. Tacy cacy ,to czemu o charakterze organizacji terroryśtycznej;)
Hamas, Muzułmański Ruch Oporu – islamska sunnicka i fundamentalistyczna walcząca o niepodległość Palestyny organizacja polityczno-militarna o charakterze terrorystycznym. Zbrojnym skrzydłem Hamasu są brygady Izz ad-Din al-Kassama
0
@jacobFCB a Hamas z festiwalu ludzi kompletnie nie związanych z konfliktem nie porwał i nie przeszli traumy na tym tle.Tam nie byli nawet Izraelczycy.A rosja sojusznik hamasu którym dostarcza broń nie bombardował szpitali w syri8 czyszcząc nadmiar magazynów z bronią i nie robi tego w ukrainie.?pod szpitalem schowany był tunelami Hamas. Hamas narażał także tych ludzi....I też jest współodpowiedzialni.
0
@GigiAmoroso hehe myślisz że zmieni to jakiś moje życie;) sknikersa sugeruję;)
0
@ferdas_rawa to rezerwą wygrywa się puchary przy takiej liczbie kontuzji.Zmiwnia przepisy że spalonym i ktoś musi nadążyć za vinim czy Mbapoe.Jeden Niemiec to mało. Wystarczy kontuzja i leżymy. Martinez jest stary.Mamy regułę 1 : 1 dojdzie stadion .qtrzeba Araujo zatrzymać.
0
@takisobiektos nie będziemy go respektować bo usa dostarcza nam broń I elektrownie usa.A rosja wygrywa z Ukrainą a izrael może nam w ramach Europejskiej tarczy dostarczać rakiety Arrow 3 produkcji Izraela które mogą zestrzeliwać balistyczne pociski z Rosji czy może kiedyś Iranu.Nie popieram też hamasu który ma broń I sijusz z Iranem I Rosji i też ta sytuacja ma odciągnąć usa od wojny na Ukrainie.Nie popieram tu nikogo jest wojna i musimy trzymać sojusze.
1
@GigiAmoroso I cichy koalicjant konfa również nie ma idealnej parti ake świetnie rozumiem że usa dostarcza nam broń jak i elektrownie atomową i będziemy od Izraela kupować rakiety balistyczne Arrow 3 do Europejskiej tarczy antyrakietowej bo masz system tego nie ma.Arrow 3 to żydowskie rakiety.A trump to przyjaciel nataniachu.Nikt kto patezy na interesy polski w dobie wojny rosja Ukraina gdzie Ukraina tego nie wygrywa.Nie aresztuje nataniachu.Na dodatek za Hamasem stoi risja z Iranem w która ma interes w tym aby usa się angażowały w inny konflikt.Nie popieram z żadnej że stron.Rizumiem sytuację czy byłby pus w tej sytuacji czy ko.Nie popieram anu uranu Rosji i Hezbollahu jak i Żydów w tym konflikcie.a konfa to chcę coś dla siebie ugrać i tyle.