- Strona główna
- La Rambla
La Rambla
Witaj na La Rambla
Witamy na La Rambla, gdzie dyskusje toczą się całą dobę! La Rambla to dział stworzony specjalnie dla zarejestrowanych Użytkowników FCBarca.com. Zapraszamy do rejestracji oraz dyskusji nie tylko o Barcelonie i nie tylko o piłce nożnej. W tym dziale obowiązuje regulamin serwisu FCBarca.com, który znajdziecie tutaj.
La Rambla
Online: 1478 Culés
Gorące dyskusje
Luciano99
42
Jeśli grubas jest mądry, to powinien powiedzieć w tym momencie:- Sory Julian, ale nas tu dymać... » Czytaj dalej
19 odpowiedzi
mordini123
2
Daniel Olbrychski zagra postać, która zastąpi Japycza w Ranczuhttps://x.com/i/status/206461609068... » Czytaj dalej
16 odpowiedzi
FCB24
3
Oj ta ballada wokół Alvareza to czuję że może trwać tyle co z Verrattim. Tylko Verratti swego... » Czytaj dalej
15 odpowiedzi
Media
Sonda
MVP sezonu 2025/26 FC Barcelony jest:
Komunikat
Polecający
Ładowanie...
Historia komentarza
Ładowanie...
Online: 1478 Culés
0
Ostatnio mieliśmy lekcje w szkole o używkach(1 klasa Technikum). Ja jakoś nigdy się nie zastanawiałem jakie są skutki bo cały ten szajs omijam szerokim łukiem. Jednak ten prowadzący powiedział, że każde spożycie alkoholu niszczy dużą ilość szarych komórek. Bardzo mnie to zaniepokoiło, czy to prawda w internecie ile stron tyle opinii czy ktoś dostrzegł może u siebie jakieś zmiany?
7
@KSZAWI Ojej...
Jeśli nie chlejesz dzień w dzień, a okazyjnie, to z twoimi szarymi komórkami powinno być wszystko w porządku.
6
@KSZAWI zwykłe straszenie dzieciaków.
1
@KSZAWI Bzdety, szklanka piwa jest dziennie zalecana przez lekarzy.
0
@sidzej Dzięki, ale ten typo mnie wystraszył trochę w sumie taka jego rola chyba było choć zapewniał, że jest inaczej. Dzięki 5!
0
@wojto To też jakieś absurdy.
3
@Qlewer Nie. Piwo oczyszcza ci nerki to jest potwierdzone ;)
0
@MichuVeB No tak, amerykańscy naukowcy.
0
@MichuVeB tyle byle nie za dużo bo wątroba siada xD
0
@MichuVeB Ale lekarze zalecają szklankę piwa dziennie TYLKO jeśli masz chore nerki.
0
@Qlewer "Profesor Ramon Estrach i profesor Rosa Lamuela przebadali 1.249 mężczyzn i kobiet powyżej 57 roku życia. Okazuje się, że ci, którzy codziennie pili szklankę piwa w połączeniu z dietą śródziemnomorską, nie tyli, niektórzy wręcz schudli. Ogólnie osoby te miały niższą zawartość tkanki tłuszczowej. Wyniki pokazują też, że umiarkowana konsumpcja piwa zmniejsza zagrożenie cukrzycą i nadciśnienia."
0
@KSZAWI Piwo to jeden z lepszych energetyków. Oczywiście jedno po wysiłku jest dobre, więcej tez jest dobre, ale mniej zdrowe :)
1
@wojto Wiesz na czym polega dieta środziemnomorska? Chyba nie bardzo.
Wierz mi, że bez piwa też by schudli, znalazłeś jakiś pierwszy lepszy artykuł w necie i na nim opierasz swoją opinię?
0
@KSZAWI 100% ludzi co umarło piło wodę, potwierdzone info
0
@Dr Joint Dokładnie o to chodzi w tego typu "badaniach".
0
@KSZAWI Jestem studentem chemii, na lekcji w laboratorium o białkach pokazywali Nam co sie dzieje w zoladku po alkoholu. Masakra jakas. Co do szarych komorek to sa rowniez bialka, wiec pod wplywem alkoholu sie scinaja i to jest prawda, ze zanikaja. Ale to musisz pic codziennie, jak Ci co pod sklepem siedza caly dzien.
0
@sidzej Nie TYLKO gdy masz chore nerki ;)