QUNJ
Dołączył/a: październik 2018
5 obserwujących
0 obserwowanych
MVP sezonu 2025/26 FC Barcelony jest:
Komunikat
Polecający
Ładowanie...
Historia komentarza
Ładowanie...
0
@partymaker Gość który ma 3:1 w finałach ( i tylko Ancelotti ma więcej LM trenując ponad 10 lat więcej), gość który wygrywał 14 na 15 razy fazę grupową, który ma wraz z Włochem rekord półfinałów, do tego razem z nim ma najwięcej wygranych meczów jest przegrywem w tych rozgrywkach. wam już pada na łeb mając podstawowe statystyki.
0
@mekston Dlatego jego zaśmianie się z tego, że ktoś napisał o Barcelonie grającej z Celticem albo Juve w 1/8 jeszcze przed ostatnią kolejka...wygląda komicznie widząc problemy z liczeniem do trzech...
0
@mekston Nie zrozumiałeś.
https://www.fcbarca.com/la-rambla/dyskusja-15236866#comment-15236866
0
@GigiAmoroso A czytałeś może o tym, że wygrana City z Brugge daje im pewny awans, a nie tak, że nie są zależni tylko od siebie i nawet wygrana może sprawić że odpadną?
0
@Rupert_Haubica Jak najlepszymi grajkami na świecie... przecież Lewandowski nie gra w City...
0
@partymaker Przekupią kontraktem ahahaha no tak wcale nie dlatego, że w ostatnich kilku latach zdobyli najwięcej trofeów, wcale nie dlatego, że ich projekt ciągle był rozwijany, było widać w nim wizję i utrzymywali się przez te lata cały czas na TOP poziomie grając na wszystkich frontach co sezon, wcale nie dlatego, że trenuje ich jeden z dwóch a możliwe że nawet najlepszy trener świata... tylko dlatego, że pRzEkUpIą go kOnTrAkTeM.
0
@kanver_
Podałem ci ją jako przykład to ty rozwinąłeś jej temat... i nadal to robisz.
Z obrażaniem-tak zgodzę się, ale powtórzę to ty zacząłeś ofensywę nawet jeśli miałeś to napisać do innej osoby. Manipulacja? Hahahaha, przecież to ty typeczku zmanipulowałeś, zabrakło ci argumentów (jak można w sumie nazwać coś wymyślonego argumentem) to wymyślasz teraz, że nie widzisz sensu kontynuowania rozmowy... a później i tak dalej pisałeś komentarze do mnie, tylko uciąłeś temat główny w którym sobie tworzyłeś własne historie, ale to nie pierwszy raz. Czekam na kolejne wnikliwe analizy ;)
0
@kanver_ Nie, nie wytykam ci dyskusji sprzed 8 miesięcy, tylko widząc co napisałeś do Hawka i co pisałeś wcześniej... bardzo mnie to rozśmieszyło, a skoro ktoś jest "głupi" to jaki ty jesteś? :O
Dla mnie dyskusja zawsze będzie walką? Ojoj a jakieś argumenty? Tylko wiesz, użyj ich prawidłowo i nie wymyślaj ;) oraz nie pomyl osób hehe.
Taki jestem? No jestem taki, lubię pokazać kłamczuszkom hipokrytom jakimi są śmiesznymi cyrkowcami, ale to już wiesz prawda? zbyt ofensywnie? .
W głowie to tobie siedzi cały czas Lewandowski i to ile postów o nim wstawisz i wstawiasz też. Dzień bez jego gloryfikacji dniem straconym, a zmarnowamym jeśli wrzucimy do tego inną klasową "9".
Trzymaj się tam wariacie i próbuj dalej, może w końcu ci się uda.
0
@kanver_ Dokładnie tak! tamten!. Nie chwalę się, po co miałbym się chwalić pokazaniem twoich pomyłek po raz kolejny... meh. Po co?
"Zastanowienie się" chodzi mi o dyskusję z panem który ma Rivaldo na avatarze- nie wkleił mi się z inne dyskusji sprzed 3 tygodni, ale to nieistotne już.
Wiem, że przyznałeś się TYLKO do tego... wiem ;)
Wyprowadziły cię z równowagi? Myślałem, że masz silną psyche...
Wracając do obecnej dyskusji, nic się nie zmieniło. Chciałeś bym pokazał i to zrobiłem hehe. Powodzonka w dalszej walce w tematach Lewego.
0
@kanver_ Prosto i wyraźnie- https://zapodaj.net/plik-EgPdE8h1Hz Jeden zapamiętany ot co. Zabawna była twoja ofensywa skierowaną w osobę X mimo, że miałeś ją skierować w osobę Y... i jeszcze ta próba robienia z siebie ofiary (nie podam ci dyskusji ;* )
Kolejny z brzegu który zapamiętałem z ostatnich najbardziej. Naprodukowałeś się i nic nie wyszło, panie statystyki raz mają rację a raz nie mają . Dobrze, że na koniec chociaż się przyznałeś do "zastanowienia się".
Z tym poziomem wiedzy nie bierz tego tak do siebie. Przecież wiadome jest, że masz ;) Nikt inny nie robi takich porównań Lewandowski vs Suarez, Haaland i oczywiście Kane.
0
@Kapitan hawk On dużo nie wie, a lubi bardzo szczekać.
Najlepsze jest to że nazywa kogoś odklejeńcem( w tym przypadku Ciebie) albo nazywa upośledzonym... a poziom intelektualny ma bardzo niski.
Poziom wiedzy również zerowy w tematach w których się wypowiada.
0
@Litman Nie da się pikować w górę.
2
@tbas z Evertonem i trenerem wtedy był Mr. Koeman
2
@tbas A to jak najbardziej wiem. Tutaj wszyscy byli lepsi od Pepa- Zizou ze swoim klaskaniem, nawet Tuchel, Pochetinno czy Emery.
Pep odkąd zaczął trenować cały czas w grze o wszystkie trofea, jedynie w pierwszym sezonie City nie był totalnym faworytem, ale trzeba go było brać pod uwagę... a teraz po zakończeniu niesamowitych serii, czyli rekordowej w LM, oraz czwartej w historii PL(patrząc na obecny poziom drużyn w PL to jeszcze większy szacunek za serię)pojawią się nagle znowu stwierdzenia, że w sumie to teorie o gotowcach u Guardioli nie są prawdą, ale jednak są ^^. Już wcześniej się pojawiały.
Natomiast założyciel tej dyskusji lubi sobie stwierdzić coś po jednym meczu, by później w następnej kolejce wydarzenia te kompletnie zaprzeczały jego wpisom. Dodam, że 4 lata temu cisnął City i rozdawał pstryczki w stronę Pepa bo nie wygrał LM od odejścia z Barcy, a będąc fanem United-każdy jego możliwy post o zespołach z Premier League jest o City :D
2
@Gibbon_FCB Jak zawsze teza podparta argumentami. Dlatego tak uwielbiam czytać twoje wpisy :>
"Jesteś tak dobry jak twój ostatni mecz" wcale nie jest twoim hasłem przewodnim :>
0
@Szmulek Co robią jego drużyny? :D Pikują wysoko? :O
Jakim jest trenerem? Genialnym? ? :()
0
@Klejnot_Nilu Tylko, że ty jesteś "fanem" Realu nawet bez tego komentarza.
@Kapitan hawk obiektywny ponownie się wypowiedział ;)
4
@Kapitan hawk Tak apropos zabawy w Madrycie ;)
https://www.facebook.com/reel/1214810789579827
0
@Bartula
" Ale to Ty sprowadziłeś moje wnioski do jednego meczu. Niestety nie rozumiesz tego, że drużyna bez charakteru nadal może wygrywać. Trudno ukrywać, że generalnie Guardiola zawsze miał głębię składu i nie był stawiany w trudniej sytuacji ze względu na finanse klubu. Dlatego też nie było wielu okazji do weryfikacji mojej tezy."
Jak mogę nie sprowadzać do jednego meczu, skoro póki co jest jeden mecz bez Rodriego, czyli tego "nieoczekiwanego" zdarzenia i to na podstawie remisu 1:1
Piszesz, że drużyna nie ma charakteru i podajesz jako przykład "regularne rozkładanie nóg przez City w meczach z LM", gdzie prostymi statystyki twoje stwierdzenie zostało wyśmiane. Następnie wymyślasz jakiś swój opis tego co miałeś na myślisz i dodajesz , że drużyna może nie mieć charakteru i nadal wygrywać(przypomnę, że jako argument podałeś brak charakteru w meczach w LM z madryciakami gdzie zaliczył jedną porażkę w meczu na osiem)- więc zapytam, jaka jest definicja braku charakteru i jaka jest definicja posiadania charakteru?
Bo widzę, że się tutaj pogubiłeś, albo po prostu próbujesz wybrnąć z tego.
Wcześniej dało się wywnioskować po twoim wpisie o braku awansu do następnej rundy fazy pucharowej LM, że brakiem charakteru są porażki w wygranych meczach z Realem, co potwierdziło się twoim ostatnim komentarzem. Więc jak jest?
Zaskoczę cię, ale są też inne kluby które mają finanse, są inni menadżerowie i jakoś żaden z nich nie potrafił tak jak Guardiola grać co sezon na wszystkich frontach(oprócz 2017). Składa się na to wiele czynników i jednym z nich jest ławka którą zbudował mając wizję i finanse (również), ale dlaczego on jest jedynym który zdobywa mnóstwo trofeów i nie schodzi poniżej pewnego poziomu? Dlaczego nie mają takiej stabilizacji w rywalizacji i największe cele inne kluby, które wydają jeszcze więcej, a nie wygrywają praktycznie nic ( Arsenal, Chelsea, United). Aaa tak, bo właśnie, oprócz tego, że Pep używał i używa pieniędzy szejka, są też te zarobione za liczne sukcesy jak i sama wizja jaką posiada. Setki milionów euro zarobionych więcej od ww. klubów od czasu kiedy przyszedł do City ze względu na swoje wyniki jakie osiągał. Dzięki temu mógł rozwijać i to robi.
"Rozkładaniem nóg nazywam posiadanie ogólnie drużyny lepszej niż Real Madryt w tamtym okresie i danie się ograć w bardzo frajerski sposób. Drużyny Guardioli to zbudowane na bogactwie kadrowym systemy, które moim zdaniem w sytuacjach nieprzewidzianych się sypią. Chyba wypadałoby przy takich nakładach oczekiwać sukcesów na porządku dziennym? Wszystko fajnie, ale jakoś na arenie międzynarodowej sięgnęli po Ligę Mistrzów, kiedy tej praktycznie nikt nie chciał wziąć w tamtym momencie."
Ogranie w bardzo frajerski sposób. W sensie chodzi o dwa gole Rodrygo? Bo chyba nie twierdzisz, że naprawdę bardzo dobra obrona Realu z rewanżu ostatniego sezonu, sprawia że jest to frajerska porażka... znaczy się remis, ale jednak porażka.
Kadra która osiąga sukcesy aktualnie jest zbudowana na zawodnikach których może wymieniać, ale jak już wspomniałem przyczyniają się do tego też trofea i wyniki jakie osiągał z City sezony wcześniej, czyli coś co sam zdobył. Jeśli stwierdzasz, że mając takie pieniądze i takich piłkarzy, musem jest wygrywanie ( a w sumie to stwierdziłeś) to nie mamy o czym pisać tak samo jak po napisaniu, że w tamtym momencie nikt nie chciał wziąć LM. Bezpodstawne płytkie stwierdzenia, które nie mają pokrycia z rzeczywistością.
Zapewne inny trener by robił lepsze wyniki w klubach w których pracował...szkoda tylko, że każdy TOPowy trener (oprócz Juppa który sam po tryplecie zrezygnował) był w czasie jego kariery zwalniany z któregoś klubu.
Zgodzę się, że Guardiola lubi opierać na konkretnych zawodnikach z wyuczoną rolą, ale lubi też wiele zmieniać, dlatego tutaj może zaskoczyć i wymyśleć nową rolą dla zawodnikach, a akurat to robił czy to w Barcelonie mając nasyconych trofeami graczy czy kilkanaście miesięcy temu, gdzie Xavi próbował skopiować jego pomysł.
"Tak się składa, że średniaki hiszpańskie od zawsze pokazywały jak bardzo są średnie na tle klubów angielskich w Europie, pokazując im miejsce w szeregu. Wielki Real Madryt regularnie wtapiał mecze z tymi drużynami wygrywając pomiędzy kolejne Ligi Mistrzów."
Przecież to było nawiązanie do początku sezonu Flicka i twojego jak to napisałeś- "wrażenia, że potrafi od początku młodego niedoświadczonego zawodnika nauczyć dobrej gry w nowej roli". Tutaj również stawiasz tezę i mając dwa sezony w Bayernie twoja teza nie miała pokrycia, a teraz MA ONA POKRYCIE na początku okresu w Barcelonie...grając ze średniakami LL- a gdy przyszedł pierwszy poważny test, czyli Monaco w LM ten test został oblany( również przez młodzików). Naprawdę trzeba tłumaczyć?
"Zdajesz się kompletnie ignorować jakimi zasobami władał Guardiola i przejawiasz fanatyzm, bo jak mam inaczej nazwać kilkukrotny nacisk na próbkę badawczą, którą sam sobie w głowie wybrałeś?"
Jak ktoś kto nie potrafi przedstawić swojej tezy, może nazywać kogoś w dyskusji fanatykiem. Jak ktoś kto coś stwierdza- w drugim komentarzu pisze że nie może tego przedstawić, może kogoś nazwać fanatykiem. N-I-E-S-A-M-O-W-I-T-E
Jakimi zasobami władał, czy włada Guardiola? Ja wiem jakimi, różnica jest tak, że ja potrafię to przedstawić i nawiązać do tego, że Guardiola nie jest jedyny i potrafi użyć tego co ma w 100% natomiast ty nie potrafisz przedstawić w prawdziwym świetle tego co napisałeś- ani nie potrafisz podać przykładów sytuacji w których jego drużyny się sypią jak to dwukrotnie stwierdziłeś. Jedyne co wzmianka o porażkach z Realem, które kompletnie nie są odzwierciedleniem braku charakteru drużyny Pepa, czy frajerskiego przegrywania.
Kolejno uderzasz tylko w jego okres w City?( z tego co widzę), bo jakoś, ani w Barcelonie, ani w Bayernie(masz podstawowe statystyki to możesz sprawdzić) nie miał takiej ławki- tutaj to nawet miał problem ze sknerami z Bayernu, którzy zaczęli działać na rynku dopiero po zwolnieniu Ancelottiego i skończeniu się krótkoterminowego kontraktu Juppa( oraz kilku wywiadach i ostrych słowa Lewego).
Także owa głębia składu o której napisałeś i pojęcie wydawania pieniędzy w tamtym okresie, nijak się ma do aktualnych czasów, a są przecież kluby które w tamtym okresie wydawały krocie... jaki argument tym razem wleci? Złote pokolenie i samograj, oraz wygrana w Niemczech to nic trudnego? :>
Wydaje mi się, że wydając krocie na zawodników w City, oprócz Haalanda nie sprowadził żadnej europejskiej gwiazdy. Gorące nazwiska, ba nawet bardzo gorące jak Silva czy Rodri, albo Mahrez (chociąz tutaj to raczej samej PL gwiazda)...oprócz Norwega nikogo kto jest zawodnikiem formatu europejskiej gwiazdy. Ze średnich klubów zawodników którzy się pokazali i mieli potencjał idealnie wkomponował w swój zespół, a tych którzy nie do końca się sprawdzili lub chcieli odejść sprzedał za spore kwoty. Wszystkich rozwinął i sprawił, że są gwiazdami a nie kupował potencjalnych możliwych zwycięzców ZP, albo graczy którzy już byli blisko podium w plebiscycie... tak jak inne kluby.
Kończąc nie wiem do czego pijesz. Chcesz przedstawić, że Guardiola bez swojego planu i stabilizacji czy w to w przypadku piłkarzy których ma czy zasobów pieniężnych nie jest tak dobry i nie miałby takich wyników i osiągnięć? Jasne, że trenował Barcelonę, Bayern i teraz City. Drużyny z historią i/lub pieniedźmi, natomiast to w jakim momencie obejmował- czy to mając tragiczny sezon przed jego przyjściem czy zdobycie trypletu przed przyjściem( utrzymanie formy tych zawodników), pokazywał swój kunszt a wtedy kiedy nie miał jakiegoś zawodnika coś potrafił wymyśleć. Nie musi obejmować Amici Wronki by ktoś mógł powiedzieć, że stworzył warsztat i osiągnął sukcesy bez TOP zawodników i pieniędzy. On wszedł na TOPowy poziom w pierwszym sezonie i zadziwił piłkarski świat. Trenerzy ,piłkarze i eksperci którzy czy to mieli z nim do czynienia, jako kompanii albo przeciwnicy mówią, że jest geniuszem i nie zmieni to tego, że będąc w City i mając pieniądze, może nadal pokazywać nowości i oddalać się innym trenerom w tym fachu. Każdy ma swoje minusy, ale akurat filozof Guardiola potrafi wiele, co już pokazywał.
KURTYNA.
0
@Bartula Nie ma trzonu środku pola...cały jeden mecz i na tym wysuwasz wnioski. To chyba wiadome, że nie mając takiego zawodnika muszą ogarnąć zagrania, zgranie, ustawianie się i całą taktykę( w sumie jak co mecz), dokładnie podobnie było gdy wyleciał KdB. Ba, tak samo jest w innych klubach :)
"Generalnie drużyny Guardioli mogą łatwo stracić charakter, co było widać jak rozkładali regularnie nogi przed Realem w LM"
Masz rację, tracą charakter, dlatego wygrywają co sezon trofea haha, ba mają ponad 2x trofea na sezon. MISTRZOWSKIE stwierdzenie, aż sobie zapiszę, ale widzę, że nie tylko to :)
Rozkładali regularnie nogi przed Realem w LM? A to dobre, bo z tego co widzę to w pojedynkach City- Real za sterami Pepa jest 2:2 w dwumeczach.
Sezon 2020 City wygrywa 2x 2:1- dwumecz dla City 4:2
Sezon 2022- City wygrywa 4:3, oraz przegrywa po dogrywce 3:1- regulaminowy czas 5:5 po dogrywce dla Realu 6:5
Sezon 2023- City remisuje 1:1 i następnie wygrywa 4:0- dwumecz dla City 5:1
Sezon 2024- City remisuje 3:3, remisuje 1:1 i przegrywa po karnych. Dwumecz dla Realu 4:4
Ogólnie- City 4 zwycięstwa, 3 remisy i 1 porażka z Realem.
Nie wstyd ci pisać takich kretynizmów? Nawet jeśli Real odrobił stratę 2 bramek pod koniec meczu w sezonie 2022 i tym samym zaliczył pierwsze zwycięstwo( po dogrywce(z Pepem który trenował City) i awansował do finału, stwierdzenie czegoś takiego to niezły przypał.
Najważniejsze, że BARDZO imponuje ci u Flicka to, że potrafi sprawić, że młody niedoświadczony zawodnik gra dobrze od pierwszego meczu w kompletnie nowej roli. Dokładnie tak było w Bayernie(tak było!, dokładnie tak było w Reprezentacji Niemiec(tak było!).
Jeśli wysnułeś takie wnioski po kilku meczach w LL to pewnie masz rację, granie przeciwko średnim zespołom w LL jest tego idealnym potwierdzeniem ;) Nie poważny test w LM jak ten z Monaco(gdzie ograli nas trochę wcześniej 3:0), tylko mecze wygrywane jedną bramką na początku sezonu w LL. Brawo, twoje teza została podtrzymana.
0
@Khajio Owszem wymieniłem zawodników, którzy byli zbyt dobrzy jak na swój klub( tak to ujmę), ale nadal nie byli gwiazdami, a chyba to stwierdziłem prawda?
Miło, że edytowałeś, bo jednak nikogo średnim nie nazwałem, a kluby. Możliwe, że przeczytałeś drugi raz mój komentarz :>
0
@Gaucho
"proszę Cię. Haaland gwiazdą bo strzelał mnóstwo bramek, a Bernardo i Rodri z racji innej pozycji już nie i dlatego nie byli gwiazdami? Chyba w ten sposób to tłumaczenie..."
Różnica jest taka, że Haaland pokazał się w pierwszych miesiącach w Salzburgu, a potem w zimowym okienku kontynuował to wraz z bycia ciągle lepszym przez następne 2.5 roku w BvB, a ta dwójka na taki etap weszła po jednym sezonie.
Haaland dodatkowo naprawdę wybił się na wyżyny i nie wiele "9" było lepszych od niego i nie tylko dlatego, że strzelał bramki (poza Lewym, Kanem i chwilą Benzemy), a od tej dwójki(mimo mega potencjału) nadal znalazłoby się kilku/kilkunastu lepszych piłkarzy na danej pozycji.
Tutaj sobie trzeba zadać pytanie, czy uważa się kogoś kto jest (aktualnie) dobrym( tak jak Rodri w Villarealu zawodnikiem z potencjałem-> zalicza bardzo dobry sezon (Atletico, ale nie koniecznie cała drużyna ma b.dobry sezon, ale on sam indywidualnie) i już nazwaniem go gwiazdą europejskiego formatu. Wygrali trofea ze swoimi klubami, albo zaszli daleko w europejskich pucharach(ten jeden sezon z fajerwerkami), będąc trzonem, ale to nadal za mało by po jednym sezonie nazwać ich gwiazdami Europy i to nie jest moje widzimisię, tylko po prostu status w piłce nożnej, który jest postrzegany przez tych którzy w nim siedzą i to na pewnym poziomie a nie oglądają przed TV.
Wystrzelili ze swoim potencjałem na gorące nazwiska dokładnie w jednym sezonie (po których potem odeszli do City)- w sezonach 2018/2019 i 2016/2017. Jeśli chodzi o nich, to tej dwójki najbardziej żałuję w ciągu ostatnich lat , że Barcelona nie zainteresowała się nimi w znacznym stopniu, tym bardziej, że ich obserwowałem i idealnie do nas pasowali (pomijając aktualny styl grania Barcy za czasów Valverde).
No w czasie transferu i jednego i drugiego, nie mówiło się tutaj o tym jak to byłoby mokro( za Bernardo nie miałem tutaj konta, ale już obserwowałem co się dzieje) gdyby do nas dołączyli, bo gdy pojawiły się informacje o transferach tej dwójki nie było tutaj jakoś większych wzmianek o nich szczególnie ze strony stałych "ekspertów" la bamby. O Rodrim paręnaście komentarzy było( w tym faktycznie opinia, że przeszedł nam TOP ŚPD na lata), ale to raczej ze względu na wahania formy ,wiek Busiego i to że Rodri ma podobny styl i wizję(jednak bardziej ofensywną) a nie dlatego, że Rodri już jest ŚPD który może wskoczyć w buty starszego Hiszpana..
0
@Bartula Dokładnie takie samo pytanie można zadać Tobie. Jak to sprawdziłeś, że u Guardioli w takich momentach jego drużyny się sypią...
1
@Gaucho Nie nie byli gwiazdami. Bernardo był mega ważny dla Monaco, nawet na maksymalnym szczeblu w hierarchii, ale nadal nie był gwiazdą, chyba że klubu, bo na pewno nie Europejską.
Przez sezon Rodri w Atletico też nie był, a co dopiero w Villarealu. Mieli i mają ogromny potencjał, ale nie byli gwiazdami.
Haaland jest jedyną totalnie światową gwiazdą jaką kupił Pep w City. Inne kluby takie jak Barca, Real, PSG, United, Juventus, Bayern potrafiły kupić po dwóch zawodników takiej rangi w jednym okienku nawet. Właśnie na tym to polega u Pepa w Anglii. Kupował talenty w średnich klubach i je rozwijał, a to że potrafił jego pracodawca zapłacił sporą kwotę za takich to nie znaczy, że to były gwiazdy.
2
@Gibbon_FCB Oprócz Haalanda kto był takim najgłośniejszym nazwiskiem na świecie który przyszedł do City za czasów Pepa? NIKT, wszystkich Guardioli wyrobił na taką markę, a to że tacy zawodnicy jak Bernardo czy Rodri mieli potencjał na bycie jednym z najlepszych to inna sprawa, bo nie kupował ich jak byli gwiazdami.
1
@Sulimo Kane i Haaland strzelają z tapina i karnego- haha tylko tak potrafią hahaha huhuhu
Lewandowski i jego połowa bramek w karierze (szczególnie w Bayernie) z tapina i karnego- Trzeba umieć znaleźć się w odpowiednim momencie! Karne też trzeba umieć strzelać!
Naprawdę myślałem, przez te wszystkie lata, że on jest trollem, ale jak połączysz jego tasowanie się do Lewego, Djokovicia, Flicka i innych, oraz ostatnie teksty z brakiem miłości i atencji to naprawdę wiem, że tutaj nawet psychiatryk nie pomoże. Blokada dostępu do mediów społecznościowych i opieka nad nim, tylko tak może się coś uda naprawić.
1
@Kapitan hawk Ten agenciak odkryty już dawno przecież ;)
Jeszcze za darmochę to robi to podwójny przegryw.
2
@Comfortable_ Nie w każdym przypadku, ale wierz mi, że jest sporo takich właśnie za czasów 1.6 najbardziej gdzie tak robili, by potem wbić na luzacki 4fun serwer i się chwalić ile to nie mają godzin, albo sprzedać takie konto drożej, bo jest sporo godzin i sam steam jest 2k3 albo 2k4 :D Robili to też Ci co ogarniali.
Pójście spać z zostawioną grą na noc( nawet na pustym serwerze), albo cały dzień uruchomiona a ten ktoś pograł 1-3 godziny i poszedł robić inne rzeczy w tym czasie. Dlatego z przymrużeniem oka, oraz z uśmiechem na twarzy biorę liczenia tych godzin, bo jak wspomniałem sam steam u mnie pokazuje pięciocyfrówkę(już od dawien dawna i to już którąś pod rząd) a wiem, że do realnego rozegrania tych godzin jednak brakuje.
1
@Comfortable_ Normalna dyskusja, w tym nawet zahaczenie o temat telewizji czy ogólnie hobby, a że w jednym sporej długości komentarzu to już coś innego. Jakiś wspólny język mamy, bo też lubiłem i lubię analizować mecze i to nie tylko piłki nożnej.
Ogólnie mityczne godziny w CSy czy jakiegoś TF2, Lola- zawsze mnie bawią , nieprzerwalnie od ponad dekady(może nie w przypadku użytkownika z którym pisałem). Nie moja wina, że siedzących godziny na pustych serwerach się ma i miało w otoczeniu i to też znanym środowisku choćby 4FUN.
1
@heniusss Zainteresowania widzę trzymają się ściśle w tym samym gronie przez naście lat, to też sprawia, że czas poświęcony na coś z hobby raczej nie maleje. Mam podobnie natomiast u mnie dochodzi to, że nowe zainteresowanie jakimś temat nakłada się z aktualnym, więc też jest prościej.
Ogólnie fajna opcja z nieoglądaniem telewizji. Coraz więcej osób "spotykam" z takim nastawieniem do tego odbiornika. Licznik byłby większy u mnie, gdyby nie notoryczne problemy z internetem przez lata(teraz i zakłócenia), bo też wcześniej służył do oglądania meczy tylko.
Nie no jakie kłamstwo? Pisałem o 6-8 godzinach dziennie, ale wydawało mi się logiczne, że nie będą wszystkie dni roku wrzucane do takich obliczeń, oraz to, że wymieniłem gry takie jak Dead By Daylight, Rocket League czy Rainbow 6, które wyszły między lipcem 2015 a czerwcem 2016 (pierwsza ma spore ilości bijących rekordy w streamowaniu jeśli chodzi o grę, a dwie ostatnie mają sporą scenę E-sportową, szczególnie RS6 wiadomo nie taką jak CS, Dota czy LoL, ale są pod tym względem naprawdę rozwinięte) i liczę od tego czasu, bo wtedy wystrzelił hype na streamowanie-największy wzrost) i najwięksi streamerzy osiągają dopiero teraz bariery 11k-14k, mając parę tysięcy w inne gry, oraz pobijane rekordy streamowania (nie liczę USA i Chinoli :D ). Łącząc dwie wersje CSa( CS2 liczę łącznie z CS GO) i setkami godzin w inne gry nadal ciężko jest wbić tyle godzin pracującym lub uczącym się ludziom. Profesjonalni zawodnicy natomiast łapią się w te widełki( i przebijają), ale wiadomo oni grają raczej tylko w jedną grę za którą im płacą dobry hajs.
Tak samo jak nie chodzi mi o specjalnym kłamaniu jeśli mowa o liczbę godzin na steam, a raczej o jej realny użytek(specjalne nabijanie godzin w grach i specjalne nie wyłączanie jej, gdy się idzie np. spać ,a w takim CSie 1.6 było bardzo częstym przypadkiem) ,ale tutaj doszliśmy do konkluzji. GL HF.